دنیل اگر: می خواهم مانند استیوی باشم

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 به گزارش بخش بین المللی سایت گل، دنیل اگر می‌‌گوید:" همواره مسئولیت پذیرفته ام. مهم نیست که کاپیتان اول باشم یا کاپیتان دوم. باید همواره آنجا باشید، زمانی‌ که به شما نیاز دارند، البته برای کمک کردن به جوانان هم مسئولیت دارید. حالا تقریبا ۸ سال است که اینجا هستم که استیوی همواره کاپیتان بوده است. او یک کاپیتان فوق العاده است. او بازیکنی است که همواره از وی الهام می‌‌گیرم. نه تنها برای توانایی‌ هایی فوتبالی اش، بلکه نحوه برخوردش با مردم."

اگر در مورد کاپیتانی تیم ملی‌ دانمارک هم می‌‌گوید:" وقتی‌ برای دانمارک بازی می‌‌کنم، کاپیتان هستم و در این ۱۰ سال چیز هایی زیادی یاد گرفتم. همواره سعی‌ کردم که بهترین چیز‌ها را به نمایش بگذارم. من هم می‌‌خواهم مانند وی باشم. فکر می‌‌کنم که نحوه برخورد وی، بهترین روش باشد. وی به بالاترین عنوانی که یک بازیکن در عرصه باشگاهی می‌‌تواند برسد، رسیده است. او کاپیتان تیم ملی‌ کشورش است."

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:59 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 2041
بازدید کل : 30368
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1